New personal style post : How wild it was, to let it be.

- Marg! Γεια σου! Τι κάνεις? Πόσο καιρό έχω να σε δω!!!
-Anderson χρυσέ μου! Μα τι ευχάριστη έκπληξη είναι αυτή! Πως τα πας?
-Άστα Marg. Είμαι μια εδώ και μια εκεί. Ταξίδια στο Παρίσι, στο Λονδίνο, στο Μιλάνο. Τα χρηματοοικονομικά είναι risky business....
- Χρήμα βγαίνει Anderson?
-Δεν έχω παράπονο. Να σου πω ρε συ Marg. Έμαθα τώρα τελευταία ότι είσαι fashion blogger. Ένας φίλος μου το είπε προχτές, στο Baba Au Rum...... 
-Όχι, όχι, όχι, δεν έχω fashion blog. Βασικά έχω ένα blog....Ή μάλλον δεν ξέρω αν αυτό που έχω είναι blog...Bασικά δεν ξέρω τι έχω.
-Marg....είσαι καλά???
-Mια χαρά. Εσύ?
Η Marg χρειάζεται επαναπροσδιορισμό. Για την ώρα φοράει σακάκι και τσάντα Stradivarius, μπλούζα ZARA, faux leather παντελόνι από το H&M, παπούτσια Sante Shoes και γυαλιά  Deep Shallow Exposition. Mέχρι το επόμενο personal style post κανείς δεν ξέρει τι μπορεί να συμβεί.....

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις